Sunday, May 4, 2014

==>

-- turntechGodhead [TG] zaczął niepokoić ectoBiologist [EB] o godzinie 18:13 --

TG: hej tak wiec jakie niemoralne prezenty dostales
EB: dostałem plakat z filmu małe potworki. chyba dzisiaj sobie go obejrze jeszcze raz. ta scena z sokiem jabłkowym była bardzo śmieszna.
TG: kurcze jaki zbieg okolicznosci znalazlem nieotwarty sloik soku jablkowego w moim schowku normalnie jak w te wyjebiste swieta.
EB: to świetnie, lecz mam małe pytanko i jednocześnie ostrzeżenie. czy kiedykolwiek widziałeś film małe potworki w którym występowali howie mandel i fred savage?
TG: ale
TG: butelka jest zaplombowana
TG: czy ty sadzisz ze ktos nasikal do mojego soku w fabryce
EB: czyż nie myślisz że howie mandel w roli potwora posiada moc zrobienia czegoś prostego, na przykład zaplombowania butelki?
EB: użyj mózgu mądralo.
TG: czemu ten tluscioch czy ktokolwiek kto to pil wiedzial jak smakuja siki
TG: jego reakcja byla natychmiastowa
EB: to był 15 dzień z rzędu w którym howie mandel nasikał do soku.
TG: ok moge to zaakceptowac
TG: skurwiele aktorzy z kategorii B grajacy potwory sa przebieglymi zartownisiami
TG: w dodatku fred savage ma twarz w ktora chce sie przywalic
TG: ale kto sie tym przejmuje zmienmy temat
TG: dostales juz bete
EB: nie.
EB: a ty dostałeś?
TG: stary mam juz dwie kopie
TG: ale ta gra wyglada na nudna wiec nie bede w nia gral
TG: widziales jak ja ochrzanili w game bro????
EB: game bro to żart i wszyscy o tym wiedzą.
TG: taa
TG: czemu nie pojdziesz sprawdzic poczty moze juz tam jest?
EB: dobrze.

2 comments:

  1. Moja wdzięczność nie zna granic za tłumaczenie *W* DZIĘKI!

    ReplyDelete