Friday, March 28, 2014

John: Odpowiedz kumplowi.

-- gardenGnostic [GG] zaczęła niepokoić ectoBiologist [EB] o 17:25 --
GG: john czy dostałeś moją przesyłke?? 
EB: hej!EB: nie, jeszcze nie dostałem.
GG: kurczę! czy jesteś pewien? była w zielonym pudełku..... 
EB: aha!
EB: tak, ale jest w aucie mojego taty a on pojechał do sklepu.
EB: za chwilę powinien wrócić.
GG: świetnie!!! co dzisiaj porabiasz?
EB: jestem zajęty tym całym sburbem.
EB: TT robi bałagan w moim domu.
GG: lol! 
GG: co to sburb??
EB: to jest taka gra. 
EB: chyba jest ok. wciąż ją rozgryzam. 
GG: hej co to było????? 
EB:co było co? 
GG: słyszałam głośny odgłos poza moim domem!!
GG: chyba była to eksplozja!!!! 
EB: wow, serio?
GG: wyjdzę i sprawdzę....
EB: dobra, ale bądź ostrożna, okej? 
GG: będę! :)
-- gardenGnostic [GG] przestała niepokoić ectoBiologist [EB] o 17:28 -- 


> John: Można sprawdzić jeszcze Cruxtruder...

No comments:

Post a Comment