Monday, March 31, 2014

John: Odpowiedz kumplom.

TT: Pracuję nad łazienką.
TT: Mamy jednak mało Build Grist
EB: kogo obchodzi moja łazienka, teraz jest jakiś meteoryt skierowany w moim kierunku!!!
TT: Hmm.
TT: Czy sądzisz że ma to jakiś związek z grą?
EB: nie wiem, może! co mam robić!
TT: Ja sądze że to jest bardzo prawdopodobne.
TT: Poradniki są napisane w sposób, który sugestuje nadchodzące zagrożenie.
TT: Ich brzydko skonstruowane zdania stają się jeszcze bardziej krótkie i okropne.
TT: Niczym pisane z jakimś pośpiechem.
TT: W sumie ich poświęcenie do pisania poradnika w takiej sytyuacji zasługuje na pochwałę.
EB: wow, FASCYNUJĄCE.
EB: ??????
TT: Jeżeli meteor pochodzi z gry, uważam że należy rozwiązać ten problem za pomocą gry.
TT: Spróbuj użyć Tothem Lathe.
TT: Pisze że możesz użyć na nim karty, ale o niczym innym nie mówi.
EB: dobra zrobie to.
TT: To jest ciężka praca by czytać to łajno.
TT: Jeżeli będę kontynuować czytać, mój mózg będzie musiał być karmiony łyżeczką ze słoika.
TT: Podczas tego dmucha bańki mydlane na bujanym krześle.
TT: Chyba napiszę swój własny poradnik.
TT: Oczywiście po tym jak ciebie uratujemy.

-- turntechGodhead [TG] zaczął niepokoić ectoBiologist [EB] o 17:34 --

TG: slyszalem ze dostales pudelko
TG: chyba sie cieszysz z mojej odwagi w dostarczeniu tego dla ciebie
TG: w taki szorstki i ojcowski sposob
TG: aha i mam nadzieje ze sie cieszysz z tego ile sukinsynow trzymalo swe brudne paluchy na kroliku wczesniej
TG: jak jakas paleczka w dupnym maratonie
TG: hej gdzie jestes
EB: stary, królik był zajebisty ale nie mam czasu, gram w sburb i to jest koszmar.
EB: TT niszczy wszystko w moim domu.
TG: chlopie mowilem ci by unikac tej gry
TG: zreszta powinienes tez umyc rece od tej kaprysnej dziwki i jej sarkastycznego konskiego gowna
EB: i teraz leci na mnie meteor, i wcale nie żartuje!!!
EB: jak jakaś wielka asteroida, lub coś.
EB: na niebie.
EB: lecąca prosto na mój dom!!!!!!!!
TG: stary
TG: jak duza
EB: nie wiem.
EB: duża, chyba.
EB: muszę lecieć!
EB: porozmawiamy później jeżeli przeżyję i ziemia nie wybuchnie lub coś.
TG: jak teksas
TG: lub tylko jak rhode island
TG: zawsze daja nam te geograficzne porownania by pokazac nam jad jest duza
TG: ale to sie nie liczy zawsze na koncu jest KURWA TO JEST CHOLERNIE DUZE
TG: jak panie prezydencie leci na nas meteor. aha, jak wielki? jak caly texas
TG: O KURWA
TG: lub jak duza? jak miasto new york
TG: O KURWA
TG: obawiam sie ze jest tak wielka jak penis pana matki
TG: JA JEBIE
TG: czy zna pan jowisza
TG: w znaczeniu planeta?
TG: tak
TG: tak jest duza
TG: hmm wyglada na duza
TG: mam pytanie
TG: czy to jowisz?
TG: tak, ziemia jest doslownie oblezona przez jebanego jowisza
TG: O KURWA
TG: dobra do zobaczenia

John: Użyj karty perforowanej na tothem lathe.

3 comments:

  1. haha super tak szybko wstawiasz nowe stronki :D

    ReplyDelete
  2. O kurwa, rozwala mnie to. I cholerne dzięki za tłumaczenie!

    ReplyDelete
  3. Twoje tłumaczenie jest po prostu odjazdowe :D
    Bardzo fajnie się wszystko czyta :D
    Naprawdę zajebista robota ;)

    ReplyDelete