Wednesday, October 9, 2013

John: Sprawdź wiadomość.


TT: Rozumiem, że weszłeś w posiadanie bety "Gry Roku", która została zrecenzowana w wielu respektowanych miesięcznikach, na przykład Magazyn GameBro.
EB: to jest wierutne kłamstwo.
EB: ten, kto ci o tym powiedział to ogromny łgarz.
EB: i najlepiej by było gdybyś przestała do niego ciągle zarywać.
TT: Nie mogę się temu oprzeć.
TT: Najwyraźniej mam słabość do takich upierdliwych młotków.
EB: w każdym razie jeszcze poczty nie sprawdziłem, mój tata ją ma.
EB: spróbuję ją mu odebrać, zaraz wracam.
TT: John.
EB: tak?
TT: Nosisz teraz jakieś przebranie, nieprawdaż?
TT: W tym samym czasie, w którym piszesz na klawiaturze, nosisz coś niedorzecznego.
EB: nie, a zresztą czemu nibym miałbym to nosić?
EB: to byłoby głupie.
TT: No dobra.
TT: Może byś teraz poszedł odebrać tą pocztę od twojego taty?
EB: okej. oby mi się udało.
EB: przy okazji...
EB: cały czas nosiłem moje przebranie.
EB: mam cię! hehehehe.
TT: Wiem o tym, John.

> John: Wróć na dół. 

No comments:

Post a Comment