Wednesday, July 10, 2013

John: Otwórz wiadomość.


-- turntechGodhead [TG] zaczął niepokoić ectoBiologist [EB] o godzinie 16:13 --

TG: hej tak wiec jakie wyjebiste prezenty dostales
EB: dostałem plakat z filmu małe potworki. chyba dzisiaj sobie go obejrzę jeszcze raz. ta scena z sokiem jabłkowym to najlepsza część filmu.
TG: kurcze jaki zbieg okolicznosci znalazlem nieotwarty sloik soku jablkowego w moim schowku to sa normalnie swieta.
EB: to świetnie, lecz mam małe pytanko i jednocześnie ostrzeżenie. czy kiedykolwiek widziałeś film małe potworki w którym występowali howie mandel i fred savage?
TG: ale
TG: butelka jest zaplombowana
TG: czy ty sadzisz ze ktos nasikal do mojego soku w fabryce
EB: czyż nie myślisz że howie mandel w roli potwora posiada moc zrobienia czegoś prostego, na przykład ponownego zaplombowania butelki?
EB: użyj mózgu idioto.
TG: czemu ten tluscioch czy ktos tam kto to pil wiedzial jak smakuja siki
TG: przeciez jego reakcja byla natychmiastowa
EB: to był 15 dzień z rzędu w którym howie mandel nasikał do jego soku.
TG: ok w sumie moge to zaakceptowac
TG: skurwiele aktorzy kategorii B grajacy potwory sa przebieglymi zartownisiami
TG: w dodatku fred savage ma twarz w ktora chce sie przywalic
TG: ale kto sie tym przejmuje zmienmy temat
TG: dostales juz bete
EB: nie.
EB: a ty dostałeś?
TG: stary mam juz dwie kopie
TG: ale ta gra wyglada na nudna wiec nie bede w nia gral
TG: widziales jak ja ochrzanili w game bro????
EB: game bro to żart i my wszyscy o tym wiemy.
TG: taa tak bylo
TG: czemu nie pojdziesz sprawdzic poczty moze juz tam jest?
EB: dobrze.

No comments:

Post a Comment