Wednesday, July 10, 2013

John: Odpowiedz kumplowi.


TG: czy jest tam
TG: prosze powiedz tak
TG: musisz zagrac z TT caly czas mnie dreczy o ta gre
TG: zaczynam juz jej wspolczuc
TG: tzn rozumiem jej desperacje
EB: tak, można to zrozumieć. jesteś naprawdę atrakcyjny. nawet ja interesuje się tobą seksualnie.
TG: dzieki
EB: żartowałem haha.
EB: nie, nie mam jeszcze bety.
EB: mój tata ma pocztę i chyba muszę ją wziąć i zobaczyć czy tam jest beta.
EB: w dodatku spędziłem całe popołudnie użerając się z tym gównianym sylladeksem.
EB: ten cały system jest do dupy.
TG: jaki masz modus
EB: jakie mam co?
TG: jak korzystasz z przedmiotow ktore tam sa
EB: aha. coś w stylu że jak wkładam to każdy przedmiot przypada na jedną kartę czy coś?? i jak włoże za dużo to coś wypada.
TG: stack?? hahahahahaha
EB: a ty jaki masz?
TG: tablica mieszajaca
TG: moj brat nauczyl mnie kilku rzeczy on wie wszystko i jest wspanialy
EB: czym do cholery jest tablica mieszająca?
TG: musisz przeczytac troche o strukturach danych
EB: dobra.
TG: czy ustaliles sobie juz specibus walki
EB: nie.
TG: moze ci on uwolnic karte
TG: w dodatku pozwala atakowac gdy jest trudno opanowac sytyuacje
TG: czyli prawie nigdy
TG: co masz
EB: mam młotek, ale jest pod kartą z ramionami.
TG: boze jestes gorszy od pieciolatka w tym
TG: wywal ramiona a potem przyporzadkuj mlotek do specibusa walki
EB: jak?
TG: nie wiem uzyj ramion na jakiejs rzeczy moze zadziala

No comments:

Post a Comment