Thursday, July 11, 2013

John: Przeczytaj artykuł.


"No dobra.

SBURB to ta gra która przyciąga wiele uwagi. Beta spokojnie siedzi na moim biurku, więc myślę, 'tak stary, czas coś napisać'.

Ale nie wiem o czym jest ta gra. O domkach? O budowaniu? OK, i tak wiem, że to jest jebany dynamit w torebce gotowy do wybuchu. Ja się tylko pytam, czy ta gra pozwala coś wyjebywać?
Kiedy grasz w domki lub jakieś gówno, czy kiedykolwiek jesteś w niebezpieczeństwie gdy brudzisz sukienkę twojej dziweczki czy coś po "hiper duper triku i wyjściu z niego''?

Łapiesz o co mi chodzi bracholu? Nie grałem w tą grę, ale dałem 1,5 czapki na 5 żeby wyglądało na realne.

Teraz chciałbym powiedzieć o moim bracholu Dennisie, który wczoraj do mnie przyszedł. Mieliśmy oglądać film "Czarny Rycerz", więc był cały podekscytowany.

Tak więc oparł się o drzwi, a to gówno się otworzyło a podłoga była mokra i spadł na schody i się sturlał do ogródka. Przy okazji złamał sobie kciuka. To nie była aż taka długa droga w dół, ale hej, kość kciukowa chyba nie służy do amortyzowania upadku. Nigdy nie obejrzeliśmy Czarnego Rycerza dzięki podróży do szpitala!

Ale i tak było fajnie, wciąż mam twój zegarek który ci wtedy skradłem, skurwysynie ze szpitala.

BRO-NOTES

Dennis wyglądał jakby miał coś więcej niż kaca, ha ha. Kurczę."



No comments:

Post a Comment