Thursday, April 17, 2014

TERAZ ODPOWIEDZ SWOJEJ PRZYJACIELSKIEJ JEDNOSTCE.


TT: John?
TT: Jesteś tam?
-- tentacleTherapist [TT] jest teraz AFK! --
EB: hej, tak jestem tutaj!
EB: i chyba żywy.
TT: Wiem.
TT: Widziałam jak chodziłeś po swoim domu niczym jakiś szaleniec.
TT: Powinieneś mi wcześniej odpowiedzieć.
EB: o matko, przepraszam, ale szukałem mojego taty i nie mogę go nigdzie znaleźć!
EB: czy go gdzieś widziałaś?
TT: Nie wiem, lecz jestem pewna że się później pokaże.
TT: Mamy ważniejsze sprawy na głowie.
EB: na przykład gdzie ja jestem??
TT: Też tego nie wiem. Lecz dowiedziałam się że całe twoje sąsiedztwo zostało zniszczone. Gdziekolwiek przeteleportowałeś się, uratowało cię to od uderzenia.
TT: Czytałam wiadomości w gazetach i innych źródłach informacji. Przez okres kilku ostatnich dni, wiele mniejszych meteorytów uderzyło w domy ludzi na całym świecie.
TT: Ciągle one rosną. Twój meteoryt jest póki co największym zidentyfikowanym.
EB: wow, okej.
EB: więc jeżeli to wszystko to wina gry, to może naszym zadaniem jest uratować świat?
TT: Może.
EB: więc ruszmy się i przejdźmy tą grę!!!
TT: Dobra, lecz jeszcze poczekaj.
TT: Musimy zdobyć twoje PDA. Po raz kolejny.
TT: Dzięki niemu będziemy mogli się komunikować podczas gry.
TT: Mogę cię przybliżyć do niego, jeżeli tylko zdobędziemy jakiś Grist.
TT: Może jest sposób na jego recykling?
EB: okej.
TT: Spotkamy się na balkonie.
EB: poczekaj, rose! jeszcze jedna rzecz...
TT: Co?
EB: nigdy nie życzyłaś mi wesołych urodzin!
EB: umm... halo?
TT: Pracowałam nad tajnym projektem, który zamierzałam wysłać do ciebie. Niestety nie udało mi się zrobić go na czas.
TT: Nie sądziłam że zwykłe życzenia wystarczyły by na takie święto.
TT: Krótko mówiąc, sto lat, zdrowia, szczęścia, pomyślności, John.
EB: nie trzeba było tego tak dokładnie skoordynować. poczekałbym więcej na twój prezent.
EB: i dzięki za życzenia!

No comments:

Post a Comment