Sunday, February 16, 2014

John: Sprawdź okienko Pesterchum.

-- tentacleTherapist [TT] zaczęła niepokoić ectoBiologist [EB] o 17:08 --
TT: Wygląda na to że udało cię zdobyć betę. Wspaniale. 
TT: Spróbuję się podłączyć. 
EB: okej dobra ale najpierw dostałem wspaniały prezent. 
TT: Królika? 
EB: BARDZO FAJNY. 
TT: Słyszałam legendy o tej przeklętej kreaturze. Jego Homeryczna legenda znajduje się teraz w zasięgu mojej personalnej mitologii. 
EB: ha ha, co? 
TT: Czemu nie skupimy się na ważniejszych sprawach? 
EB: na grze, dobra. 
EB: nie wiem jak to działa. na co teraz patrzę? 
TT: Korzystasz z aplikacji klienckiej. Ja mam uruchomiony serwer, więc ja jestem "hostem". Udało mi się połączyć do Ciebie. To powinno wystarczyć. 
EB: aha, ok. 
TT: Może zaczniemy teraz?

John: Wciśnij [ENTER]

No comments:

Post a Comment